Travel

Vakantieview 30 – Genieten in Rome

Het is weer tijd voor een vakantieview! Want jaaaa de afgelopen week waren wij nog in Rome!!! Het was zooo gaaf en enorm genieten! Dus ja daar vertel ik uiteraard meer over! Lees deze vakantieview vandaag en ga met mij (en Falco) mee op onze avonturen! 🙂  Want ook na Rome gaan ze door!

Maandag;

Vandaag hebben we weer veel gelopen! We zouden rustig aan doen maar dat is er niet van gekomen. We zijn namelijk naar Villa Borghese-tuinen geweest! De rust was heerlijk! Prachtige fonteinen en mooie muziek werd er gespeeld! Heerlijk kunnen kletsen met elkaar! In de avond hebben we weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant! Vivando! Heerlijke avond!

Dinsdag;

Toen gisteren bleek dat we toch meer hadden gelopen dan de planning was, besloten we vandaag echt even rustig aan te doen.. mijn knieën waren blauw aan het worden dus uitgebreid wandelen leek ons even niets! De nacht ervoor hadden we weer chocolade croissants gehaald en broodjes voor de ochtend, daarna had zo’n enorme zin om even te balansen! We besloten een juice bar op te zoeken. Heerlijk vers en zonder poespas! De rest van de dag hebben we geshopt, bij een bar gezeten en korte wandelingen gedaan! Het was een fijn dagje!☺️

Woensdag;

Het plan van vandaag was Vaticaan in en engelenburch in. Maar voor het vaticaan stond een 3 uur durende rij en voor de engelenburch een rij van dik 1 uur. Beide hadden wij zoiets van.. Nope! Niet voor ons! We zijn daarna lekker terug gegaan naar ons appartementje om koffer deels in te pakken en daarna klaar te maken voor ons diner die avond! We gingen voor de laatste keer eten bij Vivando. Ik deed mijn nieuwe jurkje aan en het kettinkje wat ik van Falco kreeg om.

Donderdag;

Vanmorgen ging de wekker vroeg, we gingen inpakken, appartement goed opruimen en richting de bus! Van de bus gingen we naar de trein en van de trein weer in een bus. Na dik 1,5 uur waren we bij het vliegveld! Koffer inchecken en door de douane! Toen kon het wachten beginnen, we hadden oech onze vlucht werd dik 1,5 uur vertraagd.. Dit hielp niet met mijn zenuwen! Toch ging de vlucht behoorlijk goed! Opstijgen is nog steeds drama, mijn maag vind het dan leuk om salto’s te maken. Daarna gaat het gelukkig wel goed! We komen er wel! Thuis aangekomen was ik koud en moe, qua slapen heb ik nog nooit zo vast geslapen!

Vrijdag;

Vandaag sliepen we uit, draaiden we een wasje en kwamen mijn ouders van vakantie terug. Doordat ik nog bij Falco was, hadden we geregeld dat mijn ouders daar langs kwamen en onze ouders elkaar konden ontmoeten! Altijd spannend, maar het ging goed! Rest van de dag nog wat huis zaken geregeld! Wat een drukte?

Zaterdag;

Vandaag sliepen we een beetje uit, om vervolgens alles in te pakken. We gingen vandaag in de auto’s naar het noorden! Drukke periode met verhuisplannen voor mij! Druk druk. De rit was gelukkig goed te doen, geen file en 2 kleine regenbuitjes! Eenmaal thuis aangekomen besloten we patat te gaan eten, om daarna “even” wat dozen bij vrienden te halen. We waren uiteindelijk pas om 23.45 thuis! Prima dagje en gezellig afgesloten! 🙂

Zondag;

Vandaag was het tijd voor de familiedag van mijn kant. We gingen bootje varen in Giethoorn! Erg leuk, maar best fris. Uiteindelijk gingen we naar het huis van een van de familieleden om daar te bbq-en! Het was erg gezellig! 🙂
De rest van de avond hebben we gechilled. Blogjes geschreven en gekletst! 🙂 Fijne avonden zo! Op naar een week druk inpakken! 🙂

xx Froukk

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.